torsdag 5 januari 2012

Väntar på posten


Hej allihopa! För er som inte vet hur jag ser ut eller vem jag är får ni här en bild på mig iförd min bohuskofta Guld. Den är stickad för ca 5 år sedan. Jag har också stickat tröja Svanen och kofta Gröna Ängen. Jag bloggar som Tålamodspåsen, ett namn som min mamma använder för att hon alltid har tyckt "Hur orkar du, vilket tålamod". På Ravelry heter jag EvaL8 (eg Eva-Lotta men det tror jag de flesta kan räkna ut) Där finns bilder på alla mina bohusstickningar (och lite till).

Jag har beställt garn till Stora nejlikan. Det var en vecka före jul. Än har jag bara fått en faktura och inget garn. Jag har ringt och hoppas att det ordnar sig. Garnet borde ha kommit före fakturan. Jag får väl plocka fram och sticka något av resterna från Svanen annars. Det räcker till ett par muddar eller en mössa.

3 kommentarer:

  1. Välkommen hit EvaL8! Du har ju stor erfarenhet ju. Det är bra. Då vet vi vem vi ska fråga. Hopps att du får ditt kit snart.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att se alla era vackra tröjor, muddar och vad det än ska bli.

    SvaraRadera
  3. Vad kul att få ett ansikte på dig! Och jätteroligt att du är med.

    SvaraRadera